Varia

Nuovo Reduced price! an introduction to international contract law View larger

AN INTRODUCTION TO INTERNATIONAL CONTRACT LAW

9788892119796

Titolo: AN INTRODUCTION TO INTERNATIONAL CONTRACT LAW
Autore: CAVALIERI, SALVATORE
Editore: GIAPPICHELLI EDITORE
ISBN: 9788892119796
Sezione: Varia
Edizione: 1
Pubblicazione: 2019-05-08

Data sheet

Pubblicazione 2019-05-08

CAVALIERI, SALVATORE - AN INTRODUCTION TO INTERNATIONAL CONTRACT LAW

This book provides an accessible tool to students and practitioners who need to acquire a basic knowledge of the principles and rules applicable to international contracts.It offers a balanced approach between general notions, contract templates and sample contractual clauses with the aim of giving some flavour of how international contract law may affect international business practice.